13 Mac 2011

all is well. insyaAllah.

kami datang menjenguk sanggar impian kami sambil saya berusaha sedaya-upaya menahan amarah dan mengingatkan diri supaya bersabar. tetapi jack juga sedar yang saya langsung tidak mahu memandang wajahnya. sungguh berbeza dengan wajah manis saya sebelum ini. tahu tidak, saya umpama puting beliung tsunami jepun yang sedang amok tak ubah seperti coach sue sylvester dalam cerita glee?

finally, i have the courage to overcome my anger and looked at him. then i said, "jack, serius.. i frust sangat". tidak marah-marah seperti semalamnya. nada suara tenang, di dalam hanya Dia yang tahu. syukurlah kanda yang banyak mengambil-alih dan memastikan semuanya kembali seperti yang kami mahu.

sudahnya, kami diberi beberapa free gift yang kami tidak mampu tolak. saya hampir melompat seronok tetapi saya masih berusaha untuk menunjukkan riak yang tenang. di dalam? hanya Dia yang tahu. kalaulah topeng di wajah boleh disingkap, saya tak ubah seperti anak kecil yang diberi gula kapas. menyeringai suka :)

pentingnya, kami capai kata sepakat tentang gril dan lubang dapur. saya akan tetap dapat sepertimana yang saya mahu sebelum ini. tetapi apa yang paling penting, peristiwa itu mengajar saya bahawa dengan hati yang tenang, kita juga masih mampu menyelesaikan masalah. tidak perlu marah-marah dah.

dapur dan tv juga telah dibeli. habis satu lagi cerita!