23 April 2011

simple and cosy.

misi untuk mendapat dapur yang selesa, praktikal dan menenangkan jiwa tercapai! syukur alhamdulillah! kabinet, jubin batu hiasan di dinding, kaunter bar, table top konkrit dengan jubin bercorak coklat ala-ala aiskrim nestle le cremeria (oh, sedapnya!)..

pendek kata semua seolah-olah saling lengkap-melengkapi antara satu sama lain.

tahu tak, saya tidak lena tidur memikirkan hasil akhir dapur saya? virus fobia dengan pagar utama ala-ala reban ayam masih berbekas ya amat, berjangkit kepada hal-hal lain. kabinet dapur yang sudah siap itu buat saya tak sabar pula melihat hud dan hob dapur jenama ika yang kebetulan kami pesan daripada bos si alex juga. oh, si alex juga sibuk suruh saya telefon bosnya cepat-cepat. diapun mahu melihat dapur itu dipasang. hmm. siapa yang lebih teruja ni?

harapan saya, dapur itu akan meningkatkan lagi semangat juang saya untuk memasak yang enak-enak untuk kanda dan si hero. untuk kaum keluarga yang akan bertandang juga.. ;)