24 April 2011

suara hati kontraktor-kontraktor saya.

aiya. muka akak ini nampak marah aaa. apa lagi salah saya sudah buat?
yang kamu buat macam ini kenapa? kan saya dah cakap baaaaanyak kali kan? jack, sila marah anak buah kamu ni! :fire

haiya. ini kakak aaa. manyak cerewet lor.
ya, saya cerewet. duit saya, citarasa sayalah. kan?

kakak, pull-out basket laci dapur siapa yang beli?
saya..sebab saya kan cerewet. nanti kamu salah beli dan saya marah kamu, siapa susah? tapi dish rack itu, kamu yang belikan ya, alex.

fuhhh, lega..muka ini akak nampak happy dengan kabinet dapur dia..
many thanks aa. ai like my kitchen :L

yeay, dapat duit upah cat!
terima kasih abdul. kemas sangat kerja kamu. jiran kami pun hairan melihatkan betapa kemasnya kerja kamu. semoga rezeki kamu murah dan kamu tetap bekerja dengan kualiti yang terbaik.

ini aaa..pagar asal maaa. ingat barang lama boleh hias cantik-cantik ka? mau cantik, buat baru la!
hello tauke andy-yang-bukan-andy-lau, kalau kamu dah lama meniaga, otak udang kamu tak boleh berfikir kreatifkah? oh, silap. otak udang SAHIH tidak boleh menjadi otak kancil xo

ini kakak aaa, dia mahu mintak murah macam mahu cekik saya lor..
mestilah. setiap sen 'kan sangat berharga ;)

abang, kakak. saya sudah rugi sama ini tiles batu. saya ingatkan abang sama kakak pilih yang satu kaki punya.
alamak, jack. maaflah ya. kami tetap mahu yang kami sudah pilih..cepat suruh anak buah kamu pasang :P

nanti kita orang letak silikon kasi seal kat bumbung lepas tu alihkan paip ya abang, akak..
ish, nampak saja mata melilau dan kening terangkat saya melihat atap bocor itu ya? :brow

semua ini hanya berlegar-legar dalam hati. gelombang otak saya sudah boleh membaca riak muka semua orang yang berurusan dengan saya. sebab itu, risau saya melangit bila kanda mohon abang saudaranya buatkan kabinet tv dan almari bilik utama serta bilik ketiga. saya risau dia akan tertekan dengan sifat cerewet saya.. *sigh*

semoga abang endo tabah dengan saya. amin.