10 April 2007

seronoknya!

cantiknya bunga ceri berwarna merah jambu. bumi Seoul sudah ada warna kembali! ahahaha! sana sini bunga. saya suka musim bunga. matahari naik awal. hari bermula dengan tiada orang lain yang menyesakkan nafas dan pemikiran.

"spring dalam bahasa melayu? mmm.. spring toing3x.." saya usik si dia. :p

semalam, sehabis makan tengah hari, Roy mengeluarkan bungkusan roti. pemanis mulut, katanya. saya hanya tersengih. namun ada sesuatu yang menarik pada bungkusan rotinya itu. terpampang nama 'Rotiboy'. uh? Rotiboy? bukan dari tanah air ini? saya pandang Roy, saya tarik bungkusannya. sah! Rotiboy pujaanku!!! jelas logo halal dan nama Malaysia di situ. Phorphan menjerit, "this is my favourite! very popular in my country!" dengan pelat siamnya. uh? sampai ke Thailand ya?

terasa hidup tiba-tiba berwarna kembali. kamu semua penggila 'Rotiboy', yang boleh beli bila-bila masa sahaja di KLCC, 1U, Subang Parade, Alamanda atau Midvalley, hmm, saya tidak cemburukan kamu. di Seoul pun sudah ada. woohoo! weehoo!