15 Disember 2007

jangan.

when you still have no publication, and that have been listed are still uncertain and not that amazing anyway *roll eyes*, masih belum pasti akan terbit..

maka, JANGAN:
  • mudah menekan² saya supaya menjadi lebih kreatif. saya tidak nampak di mana kreatifnya kamu.
  • menganggap diri lebih hebat. saya tidak nampak di mana hebatnya kamu.
  • paksa saya berfikiran kritis. oh. kritisnya kamu..
  • ingat double masters kamu mampu mengatasi apa yang pernah saya lakukan dalam hidup saya. sekurang-kurangnya apa saya pernah lakukan adalah praktikal dan nyata. REAL.
dan..apa, kamu fikir kamu ada hubungan dengan dia, kamu boleh 'cuci tangan' mahukan nama kamu dalam hasil kerja saya? semudah itu? perkara yang mudahpun kamu membuatkan masa berharga terbazir begitu saja? just how stupid do you think i am?

naaaahh, honey. I'm not that naive, actually. please, don't take it personally yaah! ;)